Masz pytania? Zadzwoń do nas! + 48 22 569 00 66

    lub zadzwoń

    tel.: + 48 22 569 00 66

    O nas

    O nas

    INTARIS Sp. z o.o. to firma, która z sukcesem pracuje dla podmiotów z sektora publicznego.

    Dysponujemy pełną ofertą sprzętu komputerowego (serwery, macierze, komputery przenośne oraz stacjonarne, drukarki, skanery) wiodących światowych producentów.

    Realizujemy dostawy i usługi wdrożeniowe, koncentrując się przede wszystkim na jakości wykonywanych prac.

    Dostarczamy wydajne i kompleksowe rozwiązania informatyczne oparte na produktach najlepszych producentów IT, w tym m.in. Dell Technologies, Acer, Lenovo, HP, oraz wielu innych.

    Największą siłą naszej firmy jest doświadczony, zaangażowany oraz otwarty na rozwój i zdobywanie umiejętności Zespół.

    Dzięki wysokim kwalifikacjom i dużemu doświadczeniu naszych specjalistów jesteśmy w stanie realizować zaawansowane wdrożenia, dostawy oraz serwis sprzętu na terenie całej Polski.

    Wysoka jakość naszych usług została potwierdzona międzynarodowym Certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008. Obejmuje on projektowanie, produkcję, dystrybucję i serwisowanie w zakresie sprzętu informatycznego, usług informatycznych oraz oprogramowania.

    Indywidualne podejście, wieloletnie doświadczenie i zdobyta wiedza gwarantują właściwe zastosowanie technologii, ściśle dopasowanych do potrzeb odbiorców.

    Jesteśmy sprawdzonym i solidnym partnerem, którego najważniejszym kryterium działania jest zadowolenie i korzyść naszych klientów.

    Kariera

    W obecnej chwili poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

    Specjalista ds. wsparcia IT

    Zakres obowiązków:

    • Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
    • Instalacja, wydania oraz przyjęcia, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
    • Zapewnienie I linii wsparcia dla klientów firmy w zakresie napraw sprzętu komputerowego
    • Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej
    • Kontakty z dostawcami sprzętu i oprogramowania IT

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Znajomości sprzętu komputerowego (np.: Dell, HP, Lenovo)
    • Zdobywania i poszerzania wiedzy w zakresie sprzętu komputerowego
    • Wykształcenia technicznego
    • Znajomości języka angielskiego (umiejętność czytania i rozumienia opisów technicznych)
    • Prawo jazdy kat. B.


    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Niezbędne narzędzia pracy
    • Samodzielność w działaniu
    • Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego w ciekawej branży

    Miejsce pracyWarszawa

    Zatrudnienie: umowa o pracę

    Zainteresowane osoby prosimy  o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres praca@intaris.pl podając w tytule symbol Specjalista ds. wsparcia IT_3Q/2022. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Warunkiem uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym jest  dopisanie w dokumentach aplikacyjnych poniższej  klauzuli. Dokumenty bez klauzuli nie będą rozpatrywane.
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”