Uwaga - zmiana adresu i telefonów

 

Zapraszamy do biura przy ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa.

tel.: +48 22 569 00 66

fax: +48 22 569 00 70

 

Nasi pracownicy doskonale orientują się w rynkowych nowinkach. Potrafią zaprojektować optymalną infrastrukturę dopasowaną do konkretnych potrzeb klienta. Dzięki ich pomocy żadna złotówka się nie zmarnuje.

 

Żeby zobaczyć, jak nasze projektowane przez nas rozwiązania sprawdzają się w praktyce, odwiedziliśmy jednego z naszych klientów, któremu pomogliśmy zmodernizować infra-strukturę serwerową.

 

 

Szybciej, sprawniej i bezpieczniej

 

– Zamówienie trafia najpierw do Biura Obsługi Klienta. Wówczas pracownik wprowadza je do systemu zarządzania relacjami z klientami – tłumaczy menedżerka firmy produ-kującej materiały biurowe. Na stałe zatrudnionych jest w niej kilkadziesiąt osób na miejscu i dalsze kilkanaście „w terenie”. – Dalej wszystko trafia do produkcji, fakturowania i spedycji.

 

I tak przez całą drogę od zamówienia do kuriera doręczającego klientowi paczkę z przesyłką wszystko przechodzi przez bezpieczny system komputerowy oparty o nowoczesny sprzęt.

 

– Dawniej mieliśmy aż sześć zupełnie przypadkowych serwerów – wspomina menedżerka. – Były mało wydajne i nie było wiado- mo, kiedy coś się nagle zepsuje. Jeden z serwerów odmówił posłuszeństwa podczas tworzenia backupu i część danych wyparowała.

 

– Starą infrastrukturę można było co najwyżej „łatać” – wyjaśnia nasz technik. – Nie nadawała się do sensownej modernizacji. Dlatego zaproponowaliśmy zainstalowanie nowoczesnego, bezpiecznego serwera, który w pojedynkę podoła wszystkim zadaniom w firmie.

 

A zadań jest niemało. Z serwera korzysta biuro obsługi klienta, żeby zarządzać zleceniami. Korzystają z niego pracownicy administracji i księgowość oraz przedstawiciele handlowi łączący się z nim zdalnie.

 

Dla tych ostatnich firma wdrożyła specjalne rozwiązanie pozwalające im pracować także tam, gdzie nie mają dostępu do Internetu.

 

–  Dla handlowców rozproszonych po całym kraju przygotowaliśmy możliwość pracy off-line. Wprowadzane przez nich dane synchronizują się z centralą, kiedy uda im się podłączyć do Sieci – tłumaczy menedżer.

 

Do danych ma na bieżąco dostęp również prezes. W każdej chwili może wydobyć aktualne informacje na temat sprzedaży i realizacji poszczególnych zamówień.

 

W ten sposób każda potrzebna informacja jest na wyciągnięcie ręki. I nie przepadnie na spalonym dysku przestarzałego serwera.

Skontaktuj się z nami!
lub zadzwoń:
tel: +48 22 569 00 66

INTARIS Sp. z o.o.

ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa

tel.: (+48 22) 569 00 66

fax: (+48 22) 569 00 70

e-mail: biuro@intaris.pl