Uwaga - zmiana adresu i telefonów

 

Zapraszamy do biura przy ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa.

tel.: +48 22 569 00 66

fax: +48 22 569 00 70

 

Wiele firm korzysta z usług informatycznych na zasadach „pogotowia komputerowego” lub limitowanych pakietów godzin przeznaczonych na realizację usług takich jak outsourcing IT. Warszawa, to obszar najbardziej nasycony usługami IT dla firm. Ich właściciele i osoby zarządzające, odpowiedzialne za sukces finansowy firmy są przekonani, że w ten sposób zapewnią swojej organizacji oszczędności. Często jednak praktyka i przykłady z życia pokazują, że takie podejście w dłuższej perspektywie okazuje się złudne a spodziewanych oszczędności jest niewiele, zwłaszcza gdy odniesiemy to do poziomu bezpieczeństwa informacji, wydajności i jakości świadczonych usług.

 

Skuteczna opieka informatyczna dla firm to trudna sztuka, którą opanować mogą tylko ci, którzy potrafią dostosować swój model działania do potrzeb biznesowych swoich Klientów. Nasza firma uznała, że praca w cyklu rozliczeń godzinowych jest niekorzystna z punktu widzenia dzisiejszego biznesu, który musi funkcjonować w bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Zakładamy formę rozliczeń ryczałtowych bez limitów godzin, co daje nam swobodę pracy nad środowiskiem IT, które zawsze wymaga działań administracyjnych i konserwacji w trybie ciągłym – to podstawa profesjonalnie realizowanego wsparcia IT dla firm. Pamiętajmy, że firmy działające w modelu rozliczeń godzinowych często dążą do przedłużania czasu usunięcia problemów z uwagi na wzrost ich dochodu, który wynika z fakturowania za każdą „przepracowaną” godzinę. Z drugiej strony są firmy reagujące jedynie na zgłoszone awarie. Działają na zasadach „plastra”, który ma za zadanie jedynie usunąć pojedyncze zdarzenie a pamiętajmy, że podejmowanie działań systemowych, mających na celu usprawnienie infrastruktury IT i zwiększenie poziomu jej bezawaryjności nie leży w ich interesie – każda awaria to potencjalny zarobek a brak problemów to brak dochodu.

 

My w żadnym stopniu nie limitujemy godzinowo naszej pracy u Klienta oraz pracy zdalnej. Jest to bardzo ważne dla realizacji naszych zobowiązań bo pozwala nam na stałe utrzymanie kontaktu z Państwem, wykonywanie regularnych przeglądów systemów i sprzętu oraz, co bardzo ważne, pozwala Państwu na utrzymanie kontaktu z dedykowanym opiekunem i nami jako Partnerem. Wizyty okresowe pozwalają lepiej planować pracę z Użytkownikami a nasz biznes opiera się na braku awarii i temu podporządkowujemy wszelkie nasze działania – dla nas biznes zaczyna się w momencie gdy infrastruktura Klienta działa sprawnie i bezproblemowo. Oczywiście, jeżeli sytuacja tego wymaga, jesteśmy do pełnej dyspozycji naszych Partnerów również w pozostałym czasie pomiędzy wizytami obligatoryjnymi. Wizyty obligatoryjne pozwalają nam być często przysłowiowe pół kroku przed potencjalnie mającym się pojawić problemem a wówczas mamy szanse podjąć działania, które pozwolą uniknąć potencjalnych przestojów.

 

Nie chcemy być dla naszych Klientów wirtualnym informatykiem a realnym Partnerem w biznesie.

________________________________________________________________

 

Jeśli są Państwo zainteresowani świadczonymi przez nas usługami, zapraszamy do kontaktu:

 

poniedziałek - piątek: 9:00-17:00

 

Dział handlowy: +48 22 569 00 66
  

Email: oferta@intaris.pl

Skontaktuj się z nami!
lub zadzwoń:
tel: +48 22 569 00 66

INTARIS Sp. z o.o.

ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa

tel.: (+48 22) 569 00 66

fax: (+48 22) 569 00 70

e-mail: biuro@intaris.pl