Uwaga - zmiana adresu i telefonów

 

Zapraszamy do biura przy ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa.

tel.: +48 22 569 00 66

fax: +48 22 569 00 70

 

Opieka informatyczna dla firm tym różni się od pogotowia komputerowego, że zapewnia Klientom indywidualne i partnerskie podejście. Aby to osiągnąć konieczne jest zbudowanie relacji i zasad wzajemnego zaufania – czyli solidnych fundamentów współpracy, dzięki którym Outsourcing informatyczny działa sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Aby było to możliwe postanowiliśmy zagwarantować naszym Partnerom indywidualnie dobrany i dopasowany zespół odpowiedzialny za bieżącą obsługę informatyczną. Mamy świadomość, że spektrum problemów z jakimi borykają się Użytkownicy jest bardzo szerokie a oczekiwania idą w kierunku kompleksowego podejścia i podejmowania działań zapobiegawczych na przyszłość.

 

Realizujemy to dedykując dwóch wykwalifikowanych opiekunów technicznych. Jeden z nich jest zawsze obecny w naszym biurze i ma za zadanie szybko, sprawnie i skutecznie pomagać zdalnie i telefonicznie. Jego zadanie to również eskalacja problemów jeżeli konieczna okazuje się interwencja inżynierów systemowych bądź administratorów – osób zawsze dostępnych i służących swoją wiedzą zarówno podczas bieżącej współpracy jak też podczas projektów informatycznych takich jak, np. Audyt informatyczny. Warszawa – tu mieści się nasze biuro i w tej lokalizacji znajduje się pierwsza linia wsparcia oraz administratorzy. Oferowane przez nas usługi informatyczne świadczymy na nieosiągalnym dla naszej konkurencji poziomie. Drugi technik to osoba odpowiedzialna za realizację wizyt obligatoryjnych, które mają na celu usuwanie problemów niemożliwych do załatwienia w sposób zdalny. Podczas tych wizyt jest również realizowana określona lista czynności serwisowych mających na celu zapewnienie bieżącej konserwacji środowiska IT, którym się opiekujemy.

 

Aby jeszcze lepiej realizować naszą rolę opiekunów IT i zapewnić szeroki zakres działań, daleko wybiegający poza ramy standardowego wsparcia, przypisujemy również opiekuna handlowego. Jego roli nie da się przecenić bo zajmuje się przygotowywaniem ofert i doradztwem handlowym w zakresie doboru właściwych rozwiązań teleinformatycznych, które miałyby realizować oczekiwania Klientów i pomagać w realizacji celów biznesowych. Ponadto można się do niego zwrócić np. o sprawdzenie możliwości technicznych związanych z dostępnymi łączami internetowymi lub przykładowo poprosić o przenegocjowanie umów z podwykonawcami z branży teleinformatycznej. Jest on również odpowiedzialny za bieżące monitorowanie Państwa zadowolenia z poziomu obsługi.

 

Wsparcie IT dla firm jest usługą, którą trzeba realizować rozważnie i z pełną odpowiedzialnością mając świadomość krytyczności swojej roli. My wiemy jak trzeba to robić i taką świadomośc wypracowaną przez lata posiadamy.

________________________________________________________________

 

Jeśli są Państwo zainteresowani świadczonymi przez nas usługami, zapraszamy do kontaktu:

 

poniedziałek - piątek: 9:00-17:00

 

Dział handlowy: +48 22 569 00 66
  

Email: oferta@intaris.pl

 

Skontaktuj się z nami!
lub zadzwoń:
tel: +48 22 569 00 66

INTARIS Sp. z o.o.

ul. Adama Mickiewicza 57, 01-625 Warszawa

tel.: (+48 22) 569 00 66

fax: (+48 22) 569 00 70

e-mail: biuro@intaris.pl